2008. augusztus 24., vasárnap

Palóc kupa-Parád

Gyönyörű környezetben, kitűnő rendezés mellett Parádon több mint 70 benevezett kutya.
A bíró Vinnai András volt. Aki nem volt könnyű helyzetben. Szinte csak kitűnő, és nagyon jól felkészített kutyák voltak.
A hangulat is kitűnő volt. Sajnos a 3 kutya mellett nem sok időm jutott képek készítésére, így kénytelen vagyok kölcsön venni párat illusztrációnak. Remélem nem haragszanak meg érte.
A fajta győztes, sztem megérdemelten, Mátyás Király Udvari Nyalka "Betyár" volt.
Photobucket

Baliházi Hirös "Lusti"
Photobucket

Ő pedig Cselló lánya, Csehországi tenyésztésű kutya
Photobucket

A kiállítás után pedig ellátogattunk az O'Hungaricum kennelbe, ahol megkóstoltuk a Bodonyi túros lepényt. Nagyon finom volt.
Megbízott szakértőink pedig mindent alaposan szemügyre vettek, különösen a kennelek tetszettek nekik :-)
Photobucket

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyalkáknak gratulálok!:))
3 napja várom a talán holnapot!:)) - szóval mikor is lesz az, Zsolti?
Üdv: Kati

BKK írta...

hát nem tudom mikor lesz rá időm.
Még azokat a képeket se tudtam még letölteni a kártyáról amiket én csináltam.
Jelenleg erődt írtok, gazt kaszálok a tanyán.
Csak ebédelni jöttem be. Tegnap is estig kint voltunk.
Úgyhogy lehet, h csak ennyi marad.

Névtelen írta...

A hetven komondor hány nézőt vonzott? Úgy értem igazi nézőt, nem a komondorosokat és családtagokat.L.

BKK írta...

ha kivonom a komondorosokat, és családtagjait, akkor biztosan nem volt annyi néző, mint komondor.

Névtelen írta...

Akkor rághatom tovább a csontomat...komondorosrendezvényt egy nagyvárosba.L.

BKK írta...

Lehet, de nekünk jó vót.

Névtelen írta...

Lali! Hiába rágódsz Te egyedül ezen a csonton! Ez már le van rágva. Nem úgy látom én, hogy akkora cél lenne a népszerűsítés.Egyenlőre még más a mozgató rugó. Majd ha a tenyésztők egyszer megértik miről papolsz, akkor talán... Már az is valami, hogy ennyien összegyűltek , és legalább volt módjuk elbeswzélgetni, megismerni egymást. Már ha megtették.
Kati

BKK írta...

Egy Budapesten megrendezett CACIBon, a város lakosainak számához képest, se lenne több érdeklődő a komondor körül.
Bár nem voltam minden városban még, de az érdeklődők száma, mindenüt nagyon kevés.
Szombathelyen több embertől kértünk útbaigazítást, h merre van a kiállítás, de senki sem tudta így, csak amikor a helyszínt megadva kérdeztük.
Pedig az itteni léptékkel mérve ugyancsak nem nagy város.

Névtelen írta...

Szombathely 100 ezres város, és nagyon érdeklödő lakosai vannak, nekünk ott egy kivétellel nagyon jó a statisztikánk. Igaz irdatlan pénzt fordítunk reklámra, az öszköltségnek több mint egyharmada a reklámköltség. Azt kellene eldönteni, egyszer megpróbáljuk-e, vagy maradunk a csendes családias rendezvényeknél. Valószínűleg ez nem kérdés, mert csak én tépem ezügyben a számat, holott nekem tulajdonképen mindegy, nem vagyok, nem leszek tenyésztő, nem akarok értékesíteni komondort.

Facebook adatlapom

Összes oldalmegjelenítés